hai semua!!

 Seronoknya dah ada blog.Terima kasih kakak ku....Rajin-rajinlah tgk blog saya walaupun tak ada apa2 pun.hehehehe.
   Hari ni hujan lebat jugak kat  sini.Sejuk gilerrrr....time2 hujan lebat ni kucing aku ''Bambino'',elok je duduk kat luar rumah.Susah juga nak ambil dia macam orang gila aku lari.Nasib baik abah aku tolong ,kalau tak mahu sampai malam aku duduk kat luar.Esok ada pertukaran kelas,takutlah aku.Aku tak nak berpisah gan Mira,Jasreen dan Athirah.Diaorng baik sangat!Athirah paling baik,bila aku marah kat orng lain dia akan mintak maaf kat aku,tak betulkan budak tu??
        Cuti sekolah tak boleh duduk main2 je kat umah sbb cikgu W.N,ada bagi 100 karangan.Tahun 2011 dia nak.Aku baru siap satu karangan.Ini dah datang penyakit L.A.Z.Y.dah ni....oklah bye!!

              Wslm.

    

3 cute elephant:

devoted lily♥ said...

mesti hang mengamuk sbb tak dpt tangkap bambino kan adik.. haha

kemma said...

janganla gtau bambino tu kucing..biar org pk apa benda bambino tu..hahaha

nani montek said...

Devoted lily = memang akan mengamuk pun rasa nak tumbuk je muka bambino yg penyit tu !

Post a Comment

Assalammualaikum + annyeong, :)

Komen di sini ya!!
Satu perkataan pun tak pe...hehehe
Komen banyak2 tau!!

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly away