Barang Korea....

Aku ni  kan suka korea mcm brng korea aku rasa aku nak beli tapi tak ada duit.Lagipun yang jual dalam blog mahal.Tengoklah 'Hat' pun dah berpuluh-puluh ringgit....Aku suka sangat Topi yang ni...


Cantik kan???Harga RM 35.

 Banyak lagi ada rantai,subang mcm lagilah.Kalau tgk rasa nak beli semua je....hehehehe(mcm ada duit je)Ada lagi topi yang lawa
 Ni pun cantik gak...RM 35
 Sekarang masuk bahagian rantai....   
 SJ Kim HeeChul Xi necklace~

RM 40#
Rantai  Lee teuk..
Harga tak tahu lah.....
Rantai Taeyeon and Lee teuk....
Sama kan?Harga dia RM 37....  

~ EARPHONE

Sony Earphone
RM 40
 Oklah,sampai disini sahaja....Saya tak jual brng ni cuma share sahaja....Bye..
Wslm.
  

0 cute elephant:

Post a Comment

Assalammualaikum + annyeong, :)

Komen di sini ya!!
Satu perkataan pun tak pe...hehehe
Komen banyak2 tau!!

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly away