Palau pangkor...

Bestlah juga gi Pulau Pangkor.Tapi ada yg menyakitkan hati....Masa mula2 dtng rasa bestlah juga....

 Adalah pic sikit yang aku tangkap...
 Cantik kan?Bila pagi air jernih je..tapi kalau ptng air keroh!! 
Aku yang tulis   

Alisa gan Nato.First time aku jumpa mat salleh yang reti cakap Bahasa Melayu.
 
Time tgh relax2 tepi pantai sambil menjamu satay ikan  madu tiba2 ada seekor monyet curi roti pizza.Nasib baik sempat tangkap gambar ni....   

Ada gambar aku gan kakak(Aishah)cantik  gilerrr.....tgk dibawah...

 
Cantik tak?  
Kitaorang masak bbq best gilerr....
Oklah bye..tak ada mood nak tulis blog...kalau aku rajin nnt aku tulis lagi...
Wslm..

1 cute elephant:

Post a Comment

Assalammualaikum + annyeong, :)

Komen di sini ya!!
Satu perkataan pun tak pe...hehehe
Komen banyak2 tau!!

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly away