O_O

Aku terkejut tiba2 dengar cita dari Najwa Syuhadah

Najwa: Wei,nani amir azhad accident,,
Nani: Hah
Tapi disebabkan ayah aku dh sampai aku terpaksalah suruh najwa cita pasal amir azhad tu esok.
Amir Azhad tu dulu jahat sangat....Dia ejek aku macam2.

  • .Doraemon (sampai satu taman rumah aku panggil aku Doraemon)
  • Gemuk
  • Dia suka buat brek mengejut di tepi jalan....sikit lagi aku nak langgar dia,,,lepastu boleh pula dia melepak tgh jalan.Dahlah panas...
  • Dia pernah kejar aku & sofia dari sekolah,lepastu Amir Azhad jatuh sampai seluar dia terkoyak,yang palin kelaka dia buat pengsan kat tepi jalan.Dan dia suruh budak Indian 2 tolong angkat dia.Tapi aku cakap" jangan tolong dia, dia budak jahat."Lepas tu dia pun bangun sendiri...2 orang Indin tgk kitaowang dengan pelik....
  • Kejar aku sampai kat umah.Sikit lagi nak masuk umah aku disebabkan aku budak bijak aku kata."Aku bolah jeritlah wei,nnt kalau jiran aku tanya kenapa?Aku boleh ckp ang ni pencuri."Lepas je aku ckp cam tu.Dia terus balik umah dia.
Tapi bila aku baca blog kawan aku ni...
Tapi tak sangka pula dia dh baik.....Dalam blog ni ckp "sebab skarang neyh azhad baik sesangat .. Da larh duk depan mia je .. Slalu wat lawak, tolong mia, bagi jawapan larh .. Amir Azhad, Thanx Bro 4 all ~!!"


Entahlah,aku doakan supaya dia cepat sembuh,


Kalau nak tahu pasal Amir Azhad tgk blog kawan aku ni:http://miaki-owner-lovesomeone.blogspot.com/2011/03/amir-azhad.html?showComment=1299339936126#c1761512402416571491

ok,bye

0 cute elephant:

Post a Comment

Assalammualaikum + annyeong, :)

Komen di sini ya!!
Satu perkataan pun tak pe...hehehe
Komen banyak2 tau!!

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly away