Tutorial : Macam mana nak dapatkan Ctlr F


Assalammualaikum + annyeong, :)

\Bismillahirrahmanirrahim/..Tadi ada orang tanya macam mana nak gunakan Ctrl F..So ini caranya..Korang tengok dekat gambar ni..


Dashboard-->Design-->Edit Html
Korang masukan codenya korang nak cari tu..Kalau dia keluar warna merah macam dalam gambar ni,
maksudnya code itu tak ada :D (Dekat tepi kotak)

Ok kalau code itu dah jumpa dia akan keluar macam ini..
Lepastu korang boleh paste codenya...


Kalau tak faham tanya,Nanti sesat jalan :D

2 cute elephant:

Hawa D'luvers said...

Thanks Nanie sekarang Hawa sudah pandai guna Ctrl F

Nanie Eeteuk said...

welcome ..dulu Nanie pun tak pandai guna Ctrl F tapi bila Inas dah ajar sekarang sudah faham :D

Post a Comment

Assalammualaikum + annyeong, :)

Komen di sini ya!!
Satu perkataan pun tak pe...hehehe
Komen banyak2 tau!!

 
Tempelate Designed by Nanie| Copyright-2011 Protected | Infinite
Fly away